گونی پلی پروپیلن
02
جولای

گونی پلی پروپیلن

کیسه پلی پروپیلن که به با نام کیسه‌های PP نیز معروف هستند دارای وزن بسیار پایین و استحکام بالا هستند؛ که این دو ویژگی باعث شده کیسه پلی پروپیلن به عنوان کم هزینه‌ترین و اقتصادی‌ترین نوع بسته بندی برای بسیاری از محصولات باشد. بنابراین کیسه پلی پروپیلن می‌تواند نیاز بسیاری از صنایع همراه با بالاترین استاندارد روز بسته بندی دنیا را مرتفع سازد. تولید کیسه پلی پروپیلن باتوجه به نیاز و سفارش مشتری، نوع محصول، وزن محصول و ابعاد محصول با ضخامت نخ مختلف قابل تولید هستند. این کیسه‌ها جهت بسته بندی محصولات کشاورزی، غذایی، پتروشیمی، کود، شیمیایی، پلیمرها، سیمان و… مناسب هستند و مورد استفاده قرار می‌گیرند. کیسه پروپیلن همانطور که از اسمش پیداست از پلی پروپیلن که اولین بار در سال 1954 ساخته شد و یک جسم نرم است، تولید می‌شود. کیسه پلی پروپیلن برای کالاهای مصرفی و برخی موارد خاص مانند خودرو سازی یا تولید مبلمان کاربرد دارد. این محصول در زمره ارزان‌ترین پلاستیک‌ها قرار دارد؛ بنابراین در کاهش هزینه بسته بندی تاثیر بسیاری دارد. در ادامه مقاله به معرفی کوتاهی از کیسه پلی پروپیلن می‌پردازیم؛ با ما همراه باشید.

گونی پلی پروپیلن پارس بافت
کیسه معمولی و ساده پلی پروپیلن شرکت تولیدی پارس بافت

تولید (کیسه) گونی پروپیلن

شرکت تولیدی پارس بافت توانایی تولید انواع کیسه یا گونی پلی پروپیلن را دارد. این شرکت قادر است طبق نیاز و خواسته مشتری طیف گسترده‌ای از کیسه پلی پروپیلن را تولید کند. تولید کیسه پلی پروپیلن در شرکت تولیدی پارس بافت به شرح زیر است:

* کیسه معمولی و ساده پلی پروپیلن

* کیسه پلی پروپیلن لمینت دار: مقاومت بالای این کیسه از نشتی و ریزش محتویات کیسه جلوگیری می‌کند. همچنین موجب مقاوم سازی محتویات کیسه در برابر رطوبت می‌شود.

* کیسه پلی پروپیلن همراه با لایه نایلونی داخلی: وجود لایه نایلنی در داخل این کیسه از ریزش محتویات کیسه جلوگیری می‌کند. همچنین این کیسه علاوه بر استحکام بالاتر از محتویات کیسه در برابر رطوبت محافظت می‌کند.

* کیسه پلی پروپیلن ضد سر خوردن و لغزش: این کیسه به دلیل داشتن بافت ویژه ضد لغزش از سر خوردن کیسه‌ها بر روی یکدیگر هنگام نگهداری در انبارها جلوگیری می‌کند.

* کیسه پلی پروپیلن مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش: تولید این کیسه بر اساس نیاز و سفارش مشتری انجام می‌گردد. طبق نیاز مشتری با اضافه نمودن مواد خاص و هنگام تولید نخ کیسه‌ها، این کیسه‌ها از 200 الی 1600 ساعت می‌توانند در برابر اشعه خورشید مقاوم شوند.

* کیسه پلی پروپلین شفاف و بی‌رنگ: باتوجه به شفاف بودن این کیسه‌ها محتویات داخل آن قابل مشاهده است. این کیسه در بسته بندی محصولات فله‌ای و دیگر محصولات قابل استفاده است.

کیسه پلی پروپیلن لمینت دار
کیسه پلی پروپیلن لمینت دار پارس بافت

مشخصات فنی کیسه پلی پروپیلن

کیسه پلی پروپیلن تولید شده در شرکت تولیدی پارس بافت دارای مشخصات زیر است:

* طول کیسه: مطابق نیاز و سفارش مشتری

* عرض کیسه: تا 200 سانتی‌متر

* ته کیسه: ته دوزی و تا کردن 2 الی 2.5 سانتی‌متری دو یا تک ردیفه یا ته دوزی ساده تک ردیفه

* سر کیسه: برش حرارتی و هفت هشت سر کیسه، امکان دوخت حاشیه و لب دوزی کیسه طبق درخواست مشتری که موجب استحکام کیسه هنگام بارگیری و تخلیه محتویات کیسه می‌شود.

* دنیر نخ مورد استفاده در بافت کیسه: از 350 تا 4500 طبق درخواست و سفارش مشتری

* کیسه لمینت: از 15 تا 33 میکرون طبق درخواست و سفارش مشتری

* رنگ پارچه: امکان تولید کیسه در رنگ‌های متنوع طبق درخواست و سفارش مشتری

* چاپ: امکان تولید تا 4 رنگ در هر دو طرف یا یک طرف کیسه طبق درخواست و طرح مشتری

* مقاوم سازی در برابر اشعه ماوراء بنفش: از 200 تا 1600 ساعت طبق درخواست و سفارش مشتری

خرید (گونی) کیسه پلی پروپیلن

شرکت تولیدی پارس بافت با تولید انواع کیسه پلی پروپیلن قادر به تامین نیاز شماست. برای خرید کیسه پلی پروپیلن با ما تماس بگیرید.