خرید و سفارش کیسه جامبوبگ
09
جولای

کیسه جامبوبگ یا بیگ بگ

کیسه جامبوبگ که به کیسه بیگ بگ (Big Bag) نیز معروف است از نخ‌ پلی پروپیلن ساخته می‌شود. کیسه بیگ بگ (جامبوبگ) به عنوان یکی از بهترین ملزومات بسته بندی، انبار داری و حمل و نقل بسیاری از کالاها شناخته می‌شود. نگهداری از کیسه جامبوبگ به صورت خالی بسیار آسان و به صرفه است زیرا پرس شده‌ و حجم بسیار کمی از فضا را اشغال می‌کنند.

طیف گسترده‌ای از کیسه بیگ بگ در سایزهای متفاوت توسط شرکت پارس بافت تولید می‌شود. شرکت پارس بافت سردمدار صنعت تولید کیسه جامبوبگ در ایران است.

ما در شرکت پارس بافت به واسطه سال‌ها فعالیت بر روی کیسه جمبوبگ و کسب تجربه، با طراحی مهندسی و دقیق در تولید این کیسه‌ها به مشتریان اطمینان می‌دهیم که می‌توانند حمل و نقل کالای خود را با کمترین هزینه و بیشترین بازدهی انجام دهند.

تیم متخصص شرکت پارس بافت با در نظر گرفتن طیف وسیع نیاز و خواسته‌های مشتریان آماده است بهترین طرح و محصول را متناسب با کار شما ارائه دهد. ما با طراحی دقیق و به روز، انجام تست‌های سخت گیرانه و داشتن سیستم کنترل کیفیت پیشرفته بهترین و مرغوب‌ترین کیسه جامبوبگ را به شما ارائه می‌کنیم.

از مزیت‌های مهم و تاثیر گذار تولیدات پارس بافت، سازگاری محصولات با محیط زیست است. کیسه‌های جامبوبگ پارس بافت 100 درصد قابل بازیافت هستند.

برای خرید و تهیه انواع کیسه جامبوبگ با ما تماس بگیرید.