29
آوریل

آیا از تنوع کیسه های جمبوبگ اطلاع دارید؟

در این مقاله قصد داریم در باره انواع کیسه های جمبوبگ برای شما بگوییم. از لایه پلی اتیلن محافظ برای کیسه جامبوبگ چیست و ضریب ایمنی این نوع از کیسه بافی چطور تامین می شود تا توضیح انواع پانل جامبوبگ و مزایای استفاده از جمبوبگ با قطعه تثبيت كننده را برای شما شرح خواهیم داد. با ما همراه باشید تا درباره جمبو بگ دسته كلاهكي بدانید و با کیسه جامبوبگ پارس بافت آشنا شوید. به شما پیشنهاد می کنم بعد از تمام شدن این مقاله یا حتی قبل از شروع به خواند، مقاله کیسه جمبوبگ چیست؟ روش تولید و پر کردن و تخلیه جمبوبگ! را در وب سایت کیسه بافی پارس بافت بخوانید!

لایه پلی اتیلن محافظ

کیسه جامبوبگ طبق نیاز و خواسته مشتری می‌تواند با لایه پلی اتیلن داخلی تولید شود. باوجود این لایه مواد و محتویات داخل کیسه در برابر رطوبت محافظت می‌شوند. این لایه می‌تواند به داخل کیسه چسبانده یا دوخته شود؛ و یا به صورت آزاد درون کیسه قرار بگیرد.لایه پلی اتیلن محافظ

ضریب ایمنی جمبوبگ

ضریب ایمنی جمبوبگ‌ها طبق استاندارد ISO 21898:2004 تعیین شده است. اندازه ارتفاع جامبوبگ براساس این استاندارد نباید از دو برابر کوچکترین ضلع ته جمبوبگ بیشتر باشد.

ضریب ایمنی جمبوبگ‌ها به چند بخش زیر تقسیم می‌شوند:

* جامبوبگ‌های چندبار مصرف با ضریب ایمنی بسیار بالا 8:1

این کیسه‌ها چندبار مصرف هستند و ضریب ایمنی فوق‌العادع بالایی دارند. کاربرد ایمن تایید شده این کیسه‌ها آنها را برای چندین بار استفاده و حمل مناسب کرده است.

* جامبوبگ‌های چندبار مصرف با ضریب ایمنی 6:1

این کیسه‌ها نیز قابلیت چند بار استفاده را دارند و بر همین اسا طراحی و تولید می‌شوند.

* جامبوبگ‌های چندبار مصرف با ضریب ایمنی 5:1

این کیسه‌ها برای یک بار استفاده کردن مناسب هستند و یک بار می‌توان از آنها برای حمل محموله و مواد استفاده کرد.

* جامبوبگ‌های مناسب حمل مواد خطرناک

این کیسه‌ها دارای ویژگی و کیفیت خاصی است که مورد تایید سازمان ملل متحد است که برای حمل محموله‌ها و مواد خطرناک مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کیسه‌ها با رعایت دستورالعمل سازمان ملل متحد تولید می‌شوند.

انواع جمبو بگ براساس تکه‌های پارچه یا قطعات استفاده شده در توليد

در این بخش از مقاله به معرفی نحوه تولید کیسه جامبوبگ می‌پردازیم؛ با ما همراه باشید.

* جموبگ 4 پانل

کیسه جموبگ 4 پانل
کیسه جمبوبگ پارس بافت

پارچه استفاده شده در این کیسه‌ها از 4 تکه جداگانه تشکیل شده که در 4 دیواره جانبی به ته جمبوبگ و به یمدیگر دوخته شده‌اند. در این مدل از جمبوبگ‌ها دسته‌ها به خط اتصال گوشه‌ها دوخته می‌شوند.

جمبو بگ U پانل

کیسه جمبو بگ U پانل
کیسه جمبو بگ U پانل پارس بافت

در این مدل، برای ته جامبوبگ و 2 دیواره جانبی یک تکه پارچه U شکل مورد استفاده قرار می‌گیرد. از دو تکه پارچه مجزا که به تکه U شکل دوخته می‌شوند برای 2 دیوار باقیمانده استفاده می‌شود. دسته‌های کیسه در این نوع جمبوبگ به خط اتصال گوشه‌ها دوخته می‌شوند.

جمبو بگ مدور یا گرد بافت

کیسه جمبو بگ مدور
کیسه جمبو بگ گرد بافت پارس بافت

برای تشکیل 4 دیواره جامبوبگ از یک تکه پارچه کرد بافت استفاده می‌شود. همچنین یک تکه پارچه مجزا برای ته جامبوبگ استفاده می‌شود که به قسمت گرد بافت دوخته می‌شود. دسته‌های کیسه در این نوع جامبوبگ به طرفین گوشه ها دوخته می‌شود.

جامبوبگ با قطعه تثبيت كننده (جامبوبگ Q)

کیسه جامبوبگ با قطعه تثبيت كننده
جامبوبگ با قطعه تثبيت كننده کیسه بافی پارس بافت

گوشه‌های داخلی این کیسه‌ها دارای قطعه تثبیت کننده هستند؛ که این تثبیت کننده‌ها ازداخل کیسه به گوشه‌ها دوخته می‌شوند. کارایی این قطعه‌ها موجب توزیع یکنواخت محتویات کیسه شده و از شکم دادن دیواره کیسه پر شده جلوگیری می‌شود.

این نوع از جمبوبگ‌ها با پرشدن همچنان حالت مکعبی خود را حفظ می‌کنند. این امر موجب کاهش فضا هنگام حمل و نقل می‌شود که نتیجه آن کاهش هزینه حملو نقل است. در صورتی که فضای محدود در کانتینر یا کامیون برای حمل جامبوبگ‌ها دارید، استفاده از جامبوبگ با قطعه تثبیت کننده بهترین گزینه برای حمل مواد مورد نیاز است.

مزایای جمبوبگ با قطعه تثبيت كننده

استفاده از جامبوبگ با قطعه تثبیت کننده دارای مزایای زیر است:

* افزایش فضا جهت انبارداری

* افزایش ظرفیت حمل و نقل به دلیل کاهش فضا

* ثبات شکل بالا و استحکام بیشتر و استوار بودن دیواره‌ها

جمبو بگ با دسته كلاهكي

کیسه جمبو بگ با دسته كلاهكي
کیسه جمبو بگ با دسته كلاهكي پارس بافت

جهت تشکیل سر و ته جامبوبگ و 2 دیواره جانبی، یک تکه پارچه گردبافت مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای دو دیوارهخ باقیمانده از 2 تکه پارچه مجزا استفاده می‌شود که به قسمت گرد بافت دوخته می‌شود. در این نوع کیسه‌ها پارچه قسمت تشكيل دهنده سر جامبوبگ به شكل يك يا دو دسته كلاهكي كه جهت بلند نمودن آن مورد استفاده قرار مي‌گيرند، نوار پيچي مي‌شوند.

جمبو بگ با پارچه تهويه‌دار

در این جامبوبگ امکان عبئر جریسان هوا به داخل کیسه وجود دارد که از پارچه مخصوص تولید می‌شود. این کیسه‌ها برای نگهداری و حمل و نقل محصولات کشاورزی مانند پیاز و سیب زمینی کاربرد فراوانی دارد.  

جمبو بگ مقاوم در برابر الكتريسته ساكن

الکترسیسیته ساکن تا 6 ولت در این جمبوبگ‌ها تخلیه می‌شوند. از این کیسه‌ها برای محصولات خاص که امکان تولید الکتریسیته ساکن وجود دارد و این الکتریسیته تخلیه نمی‌شود و امکان جرقه و آتش سوزی وجود دارد، استفاده می‌شود.

جمبوبگ محصولات خوراکی یا بهداشتي

تولید این کیسه‌ها برای محصولات غذایی و صنایع دارویی است. کلیه مواد اولیه در تولید این نوع جامبوبگ اعم از پارچه، لایه‌های نایلونی، مواد اولیه و… و کارگاه‌های تولید تحت نظارت ویژه بهداشت است و به شدت کنترل می‌شوند تا از ورود هرگونه مواد آلوده جلوگیری شود.

کیسه جامبوبگ پارس بافت

شرکت تولیدی پارس بافت زاینده رود توانایی تولید انواع کیسه جامبوبگ (جمبوبگ) طبق نیاز و سلیقه مشتری را دارد. کیسه جامبوبگ که توسط این شرکت ارائه می‌شود از بهترین متریال تولید و با بهترین کیفیت ارائه می‌شود. جهت خرید کیسه جمبوبگ با ما تماس بگیرید.